Reclamacions per Caigudes i Relliscades
Despatx d'Advocats especialitzat en Indemnitzacions per Caigudes
Si es tracta d’analitzar la caiguda o relliscada en un ESTABLIMENT PRIVAT com pot ser una botiga, supermercat, restaurant, etc., cal en la mesura del que sigui possible constatar d’alguna forma l’estat del paviment per tal de no permetre l’eliminació de les proves que poden ser necessàries el dia de demà per adreçar una reclamació contra el titular d’aquell establiment. Aquestes proves poden ser tant fotografies fetes amb el mòbil, com prendre les dades dels testimonis que poden haver presenciat els fets.
Òbviament també és possible que no aconseguim res del que abans s’ha manifestat, però no per això cal desistir de l’anàlisi sobre la viabilitat de la reclamació, doncs tan sols reclamarem habitualment quan es produeixen certs danys, que generalment consistiran en lesions patides conseqüència de la caiguda, i és probable que haguem de ser assistits en el propi establiment, quedant constància d’aquesta assistència, o en un servei d’un hospital que també deixarà constància de la causa de les lesions, produint-se en nombroses ocasions una comunicació de l’establiment a la seva companyia d’assegurances i una inicial col·laboració en totes les qüestions que es deriven d’aquesta caiguda.
Més informació
Si bé és cert que poder actuar professionalment el més ràpid possible pot suposar consolidar certs elements que després ajudaran de forma molt positiva a la consecució del resultat, sigui quina sigui la fase en la que es trobi, tant si és al principi com si han passat alguns mesos, és aconsellable tenir la màxima informació jurídica a través de la consulta amb el corresponent professional per saber quines són les possibilitats i iniciar d’entrada una immediata reclamació extrajudicial.
Si es tracta de la reclamació per una CAIGUDA AL CARRER o en qualsevol part de la VIA PÚBLICA, la responsabilitat que s’haurà d’analitzar serà la de l’administració i en aquest supòsit pot ser més dificultós perquè per sistema acostumen a rebutjar qualsevol reclamació amb el repetit argument que la culpa és sempre del vianant que hauria d’haver prestat més atenció.
No sempre tenen èxit aquestes excuses ofertes per qui hauria d’assumir les conseqüències dels fets, essent aconsellable iniciar un procés que en principi tindrà per objectiu adquirir informació del que pot haver passat i sobre d’altres punts que poden ser claus perquè la reclamació prosperi, essent aconsellable també posar a mans del professional que desitgi l’encàrrec d’analitzar la viabilitat i èxit del seu cas, i en cas que la informació facilitada sigui suficient per tirar endavant el mateix, fer-ho el més aviat possible per no perdre els seus drets com a conseqüència del transcurs del termini màxim per iniciar aquella reclamació.
Si desitja tenir més informació, el despatx BONET ADVOCAT l’ajudarà a resoldre tots els dubtes i, si ens diposita la seva confiança, es posaran tots els recursos al seu abast per aconseguir el millor resultat en defensa dels seus interessos.
Què podem fer per Vostè
• Sabem ESCOLTAR. Tenim clar que no es poden aconseguir els objectius que el client busca sense ser receptius amb el que ens vol comunicar.
• No deixem de PENSAR. Tenim imaginació, recursos i experiència, i amb el conjunt de tot això aconseguim trobar la millor solució davant les diferents alternatives que es poden plantejar.
• Acostumem a GUANYAR. Garantir un resultat és enganyar al client. Nosaltres tenim els coneixements necessaris i una inqüestionable determinació per defensar els interessos dels nostres clients amb el propòsit d’aconseguir el millor resultat.
El despatx BONET ADVOCAT li ofereix la màxima implicació amb el mínim cost; una constant preocupació pel seu problema; una informació continuada del cas; celeritat en la resposta; eficàcia en la comunicació; i una avaluació honesta del risc, doncs el problema del client mai pot acabar essent un negoci pel professional. El seu problema passarà a ser el nostre i junts el resoldrem.
Truqui’ns i ho comprovarà.