Advocats Accidents de Transit
Indemnitzacio Accident de transit
Aquests “consellers” donen aquestes recomanacions en la majoria de casos, per no dir la totalitat, sense que siguin preguntats i, òbviament, sense manifestar l’interès que poden tenir perquè finalment sigui aquell professional i no un altre, fins i tot el de la companyia, el que s’encarregui de dur el cas.
Honoraris Advocat Trànsit
Seguir aquests “consells” té un preu, i és que en ocasions acabarà pagant més del que pertocaria, en haver-se de compensar aquella cadena de favors que condueix al professional en qüestió.
Evidentment hi ha excepcions, i no estem parlant del supòsit on és la víctima qui demana opinió sobre si es coneix un professional experimentat en la matèria, o són tercers familiars o amics qui recomanen el mateix.
Ha de pensar que els accidents de trànsit acostumen a ser la matèria més senzilla de defensar en la gran majoria de casos, doncs és de sentit comú entendre que no hi ha molta aportació jurídica per part de l’advocat que s’ha disposat a contractar per defensar, per exemple, un atropellament d’un vianant que estava creuant per un pas habilitat, o que es trobava en una vorera, o tampoc existeix cap dificultat per defensar la responsabilitat del conductor que s’ha passat un stop o un semàfor en vermell.
De la mateixa manera, tampoc serà cap advocat qui li donarà l’alta mèdica ni determinarà els dies de baixa i les seqüeles. I la gran majoria, quan tinguin el informe mèdic corresponent, es limitaran a demanar a la companyia contrària el que la mateixa li hagués ofert encara que no tingués advocat, però per fer tot això, que és molt poc, potser ha agafat el compromís d’haver de pagar un percentatge elevat de la seva indemnització, que és tant com dir que l’advocat es constitueix en una segona víctima de l’accident en percebre una important quantitat per unes lesions que no són seves.
Falses promeses
Ha de saber que si Vostè és troba en aquesta situació, en la gran majoria de casos tan sols escoltarà frases fetes, bens presentades, que probablement no es correspondran amb el resultat anunciat, doncs de cap manera es pot assegurar que s’aconseguirà una determinada pena i menys encara quantificar la indemnització que es podrà arribar a aconseguir quan tot just s’inicia un llarg procés de recuperació essent impossible saber quines seran les seqüeles que tindrà o els dies que estarà de baixa.
Per tant, si li prometen la màxima sanció i la màxima indemnització i li donen una seguretat absoluta, per descartar que sigui tan sols un fàcil recurs destinat a convèncer, la manera més eficaç d’obtenir la certesa que està en bones mans, serà demanar que li garanteixin per escrit tot el que li diuen i que s’assumiran conseqüències pel professional en cas de no obtenir el resultat promès, com pot ser una significativa reducció dels honoraris pactats.
INFORMACIÓ
Cada cas és diferent i en tots ells arrisca no obtenir tot el que li pot correspondre i fins i tot pagar un preu massa cas per, de vegades, unes simples gestions que no justifiquen l’import facturat. Demani sempre una relació del que es farà per Vostè i del que haurà de satisfer, i no tingui cap mena de dubte de fer-ho amb dos, tres o més professionals. El que li digui la majoria, a banda de la confiança que li puguin donar, serà suficient per que pugui decidir amb seguretat.
Evidentment aquesta no és la manera de fer de tot el col·lectiu d’advocats, però sí que, lamentablement, comencen a ser masses els que anuncien que aconseguiran el màxim, i tan sols ells són els que acaben sempre guanyant. D’aquí que és del tot recomanable consultar dos o tres professionals com a mínim, i d’entre ells, el propi de la companyia d’assegurances que tingui contractada, doncs es pot trobar amb un millor resultat sense haver-lo de pagar.
Si desitja tenir més informació, el despatx BONET ADVOCAT l’ajudarà a resoldre tots els dubtes i, si ens diposita la seva confiança, es posaran tots els recursos al seu abast per aconseguir el millor resultat en defensa dels seus interessos.
Què podem fer per Vostè
• Sabem ESCOLTAR. Tenim clar que no es poden aconseguir els objectius que el client busca sense ser receptius amb el que ens vol comunicar.
• No deixem de PENSAR. Tenim imaginació, recursos i experiència, i amb el conjunt de tot això aconseguim trobar la millor solució davant les diferents alternatives que es poden plantejar.
• Acostumem a GUANYAR. Garantir un resultat és enganyar al client. Nosaltres tenim els coneixements necessaris i una inqüestionable determinació per defensar els interessos dels nostres clients amb el propòsit d’aconseguir el millor resultat.
El despatx BONET ADVOCAT li ofereix la màxima implicació amb el mínim cost; una constant preocupació pel seu problema; una informació continuada del cas; celeritat en la resposta; eficàcia en la comunicació; i una avaluació honesta del risc, doncs el problema del client mai pot acabar essent un negoci pel professional. El seu problema passarà a ser el nostre i junts el resoldrem.
Truqui’ns i ho comprovarà.