Advocats d'Accidents amb Inflables, gronxadors, llits elàstics,...
Advocats especialistes en Accidents de Girona
També són més freqüents, per augment de l’oferta, els accidents que es produeixen tant amb la pràctica de l’activitat conseqüència d’un ús normal de la instal·lació, com també per l’absoluta falta de vigilància per part d’un responsable, havent observat molts cops com es produeix una massificació de nens dins un castell inflable que facilita la producció d’aquests accidents, la majoria dels quals afortunadament són de caràcter lleu.
De la mateixa manera els accidents es poden produir per què al costat de nens petits podent jugar nens més grans que tenen una altra manera de divertir-se, més brusca com es propi de la seva edat, podent produir lesions en no trobar-se en el lloc cap responsable que estigui vetllant per l’adequat ús d’aquestes instal·lacions.
Totes aquestes atraccions han de passar un control de seguretat i s’han d’instal·lar disposant dels permisos administratius que siguin necessaris i precisen d’un manteniment que no sempre es produeix. Estan a l’ordre del dia accidents produïts per què castells inflables s’han desplaçat del seu lloc com a conseqüència del vent existent, quan per les condicions climatològiques aquella atracció hauria d’estar tancada, però normalment no és així.
Més informació
És important, davant un accident amb aquest tipus d’instal·lacions infantils, actuar amb la màxima celeritat per tal de denunciar les irregularitats que s’hagin pogut produir i denunciar el fet amb la finalitat de reparar el dany i evitar que quedi sense cap sanció qui pot ser el clar responsable d’uns fets que han provocat unes lesions a uns menors que no en tenen cap culpa i no ho podien preveure, o fins i tot resultats encara pitjors.
Existeix una normativa que té com a finalitat garantir la seguretat dels usuaris d’aquest tipus d’atraccions que són més vulnerables per la seva edat, que cal fer respectar, essent necessària l’existència de permisos per a instal·lar castells inflables a menys que sigui en un domicili particular, cas en el que qui assumirà totes les conseqüències serà el seu propietari.
Aquest permís tan sols es pot concedir quan l’atracció ha estat revisada pels tècnics designats, comprovant que reuneix totes les garanties de seguretat. Cal obligatòriament concertar també una assegurança que garanteixi la responsabilitat civil exigible al propietari del inflable, havent de controlar l’administració que es compleixen tot aquests i molts altres requisits doncs en cas de no fer-ho i ser pública l’existència de l’atracció, també podria reclamar-se la responsabilitat de l’administració corresponent, que en molts casos serà el corresponent Ajuntament.
Si Vostè s’ha trobat que algú de la seva família ha patit lesions com a conseqüència de l’ús d’un inflable o d’altres atraccions existents en un restaurant o hotel, com poden ser gronxadors, tobogans, llits elàstics o d’altres, no dubti a informar-se el més aviat possible per evitar perdre l’oportunitat de dur a terme les actuacions que siguin necessàries en ordre a garantir que es depurin les responsabilitats d’aquest accident rebent la indemnització corresponent.
Si desitja tenir més informació, el despatx BONET ADVOCAT l’ajudarà a resoldre tots els dubtes i, si ens diposita la seva confiança, es posaran tots els recursos al seu abast per aconseguir el millor resultat en defensa dels seus interessos.
Què podem fer per Vostè
• Sabem ESCOLTAR. Tenim clar que no es poden aconseguir els objectius que el client busca sense ser receptius amb el que ens vol comunicar.
• No deixem de PENSAR. Tenim imaginació, recursos i experiència, i amb el conjunt de tot això aconseguim trobar la millor solució davant les diferents alternatives que es poden plantejar.
• Acostumem a GUANYAR. Garantir un resultat és enganyar al client. Nosaltres tenim els coneixements necessaris i una inqüestionable determinació per defensar els interessos dels nostres clients amb el propòsit d’aconseguir el millor resultat.
El despatx BONET ADVOCAT li ofereix la màxima implicació amb el mínim cost; una constant preocupació pel seu problema; una informació continuada del cas; celeritat en la resposta; eficàcia en la comunicació; i una avaluació honesta del risc, doncs el problema del client mai pot acabar essent un negoci pel professional. El seu problema passarà a ser el nostre i junts el resoldrem.
Truqui’ns i ho comprovarà.