Reclamar Assegurances de Vida i Accidents
Les companyies asseguradores sempre busquen excuses. Ho acceptaràs?
Totes aquestes assegurances tenen en comú que en el moment de contractar-la no hi ha cap possible negociació sobre la prima que caldrà satisfer, i que ens reclamaran sense demora el més mínim impagament amb interessos, recàrrecs i altres despeses. Però quan es tracta de cobrar i que la companyia asseguradora compleixi amb les seves obligacions, sorgeixen habitualment tots els problemes que un es pot imaginar per aconseguir el que seria desitjable: un pagament ràpid, complert i no discutit.
Informació bàsica
És important a l’hora de concertar una assegurança, analitzar les diferents COBERTURES que s’ofereixen per la companyia i les necessitats que realment hem d’arribar a cobrir, essent del tot imprescindible comprovar, per exemple, els imports garantits per sinistre i víctima.
No seria el primer cas que pensant l’assegurat que tenia una cobertura de responsabilitat civil de 600.000 euros, quan es produeix una víctima veu com el sostre màxim d’indemnització amb càrrec a la companyia d’assegurances es limita a una desena part, havent de complementar en el seu cas la indemnització el propi assegurat de la seva butxaca.
En el nostre despatx portem més de 30 anys representant interessos d’assegurats per saber clarament quines són les dificultats que acostumen a presentar les companyies en nombroses ocasions.
Les asseguradores saben, per estadística, que hi ha molta gent que desisteix d’una reclamació de la que pot tenir raó i grans possibilitats d’èxit pel sol fet dels riscos econòmics, costos o temps que cal esmerçar, essent per a elles fàcils victòries que justifiquen una OPOSICIÓ A COMPLIR amb les seves obligacions i no li importa haver d’invertir uns diners en un procés judicial doncs el baix cost que li representa el seu professional, habitualment molt mal pagat, és suficient per provar a veure que passa.
Creiem necessari també fer saber que no sempre que una companyia rebutja un sinistre de forma total o parcial té raó en el que explica, doncs són moltes les resolucions, percentualment parlant, en que es CONDEMNA a les companyies asseguradora a pagar més del que oferia o a pagar tot el que volia evitar, doncs habitualment els arguments que ofereix jurídicament són molt febles o inadequats i els dictàmens pericials en els que es basa insuficients per aconseguir la raó que està buscant.
Especialment significatives són les oposicions que es fan al pagament de les ASSEGURANCES DE VIDA, essent molt habitual que al·leguin que no es van manifestar al qüestionari de salut circumstàncies que haguessin pogut provocar per part de la companyia asseguradora la no formalització de la pòlissa.
Resulta curiós observar com en molts casos que es formula aquesta oposició, aquesta assegurança de vida deriva de l’atorgament d’una hipoteca i la seva realització va ser condició indispensable perquè el banc arribés a concedir-li el préstec, essent habitual que la companyia asseguradora sigui una empresa del mateix grup al que pertany el banc.
Són ja nombroses les sentències que respecte d’aquestes causes d’exclusió acaben condemnat igualment a la companyia. Aquesta simplement ho prova, doncs, de vegades, aconsegueixen que assegurats o beneficiaris de l’assegurança desisteixin de la seva reclamació pel temps, risc o d’altres factors, i això ja és una victòria obtinguda abusant de la seva situació de superioritat i sense cap cost.
Si té qualsevol dubte sobre l’assegurança que ha de concertar o cal revisar la que tingui concertada per saber quines són les seves mancances i en què hauria de modificar-la, o si es troba en el supòsit d’haver de fer una reclamació a la seva companyia asseguradora per què aquesta no vol fer-se càrrec de les obligacions que té concretes, pot comptar amb la nostre experiència i professionalitat i sense cap dubte des del despatx BONET ADVOCAT l’ajudarem d’una manera efectiva a aconseguir el reconeixement i satisfacció del seu dret.
Què podem fer per Vostè
• Sabem ESCOLTAR. Tenim clar que no es poden aconseguir els objectius que el client busca sense ser receptius amb el que ens vol comunicar.
• No deixem de PENSAR. Tenim imaginació, recursos i experiència, i amb el conjunt de tot això aconseguim trobar la millor solució davant les diferents alternatives que es poden plantejar.
• Acostumem a GUANYAR. Garantir un resultat és enganyar al client. Nosaltres tenim els coneixements necessaris i una inqüestionable determinació per defensar els interessos dels nostres clients amb el propòsit d’aconseguir el millor resultat.
El despatx BONET ADVOCAT li ofereix la màxima implicació amb el mínim cost; una constant preocupació pel seu problema; una informació continuada del cas; celeritat en la resposta; eficàcia en la comunicació; i una avaluació honesta del risc, doncs el problema del client mai pot acabar essent un negoci pel professional. El seu problema passarà a ser el nostre i junts el resoldrem.
Truqui’ns i ho comprovarà.