Contactes de Compravenda
Advocat especialista compravendes
Hem de saber que quan s’ha adquirit un bé i apareixen uns elements negatius respecte dels que no teníem constància i que si haguéssim sabut de la seva existència potser hagués estat decisiu per no formalitzar l’operació, tenim un temps per intentar, no sense les dificultats especifiques de cada cas, aconseguir la nul·litat de la venda, la resolució del contracte o una disminució del seu preu.
Informació bàsica
És important que quan volem adquirir una finca, acudim al Registre de la Propietat corresponent per conèixer l’estat que presenta la mateixa; que si és de segona mà i amb certa antiguitat sigui examinat per un tècnic; i que quan tinguem el convenciment de voler tirar endavant l’operació, ABANS de signar qualsevol document de paga i senyal o de reserva o d’arres siguin o no penitencials, o fins i tot el propi document privat de compravenda, estem segurs del que firmem i de les seves conseqüències jurídiques.
No són poques les vegades que després sorgeixen problemes difícils de resoldre perquè ens trobàvem en la confiança de la immobiliària com a intermediària de les parts, obviant que, com a totes les professions, d’agents de la propietat immobiliària també en trobarem de tots els perfils i n’hi hauran alguns que estaran més interessats en dur a terme l’operació per cobrar importants comissions, que no pas garantir que estigui tot ben resolt en favor de la part compradora.
Sempre que ens confien la participació jurídica en la confecció d’un contracte de compravenda, a banda de negociar-ne el seu contingut si és el cas, el primer que es fa és CONÈIXER la situació de les dues parts i, en especial, de la finca que es pretén vendre o adquirir, i ANALITZEM els documents necessaris i el TEMPS en el que s’han de procedir a fer els pagaments per tal que no es pugui produir un perjudici, de vegades irreparable, avançant quantitats no garantides que es poden perdre si es donen determinades circumstàncies.
És bàsic doncs, disposar de tota la INFORMACIÓ que li és imprescindible i necessària abans d’iniciar els tràmits de compra o venda d’un immoble o local, i us hem de dir que des del despatx BONET ADVOCAT us podrem ajudar en totes les qüestions que es puguin derivar del vostre contracte, preveient totes les incidències que es poden arribar a donar.
Hem de tenir en compte que hi ha compravendes que suposen la transmissió en el mateix acte de l’objecte de la mateixa, però en d’altres l’entrega es difereix en el temps, i hem de tenir la certesa que aquesta s’arribarà a produir havent de demanar, en la mesura del que sigui possible, garanties que permetin recuperar les quantitats entregades en aquells supòsits en què per diferents circumstàncies no s’acabarà produint l’entrega.
Pensem, per exemple, en promocions immobiliàries on s’està comprant sobre plànol un habitatge que encara s’ha de construir, i ho fa una immobiliària expressament creada per aquesta promoció i que pot arribar a desaparèixer en el decurs de l’execució de l’obra o a presentar una situació econòmica tan complicada que faci inviable la continuació d’aquesta execució.
Si desitja tenir més informació, el despatx BONET ADVOCAT l’ajudarà a resoldre tots els dubtes i, si ens diposita la seva confiança, es posaran tots els recursos al seu abast per aconseguir el millor resultat en defensa dels seus interessos.
Què podem fer per Vostè
• Sabem ESCOLTAR. Tenim clar que no es poden aconseguir els objectius que el client busca sense ser receptius amb el que ens vol comunicar.
• No deixem de PENSAR. Tenim imaginació, recursos i experiència, i amb el conjunt de tot això aconseguim trobar la millor solució davant les diferents alternatives que es poden plantejar.
• Acostumem a GUANYAR. Garantir un resultat és enganyar al client. Nosaltres tenim els coneixements necessaris i una inqüestionable determinació per defensar els interessos dels nostres clients amb el propòsit d’aconseguir el millor resultat.
El despatx BONET ADVOCAT li ofereix la màxima implicació amb el mínim cost; una constant preocupació pel seu problema; una informació continuada del cas; celeritat en la resposta; eficàcia en la comunicació; i una avaluació honesta del risc, doncs el problema del client mai pot acabar essent un negoci pel professional. El seu problema passarà a ser el nostre i junts el resoldrem.
Truqui’ns i ho comprovarà.